2012/07/31

the GALLAGHERS & EF



元oasisのギャラガー兄弟。
眉毛、ごりごり描きました(笑)
スケッチをphotoアプリで加工。

そして、ISCAの会報誌?
『EXAGGERATED FEATURES』の
Step by Stepというコーナーに
私の作品を載せていただきました。

ん〜、自分の作品手順を見て
楽しんでもらえるのかな〜と
ちょっと不安ですが(^_^;)
声をかけてもらえて
とても光栄でした。



1 件のコメント:

  1. Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!

    返信削除